Serie etsen, allemaal vanuit dezelfde etsplaat. De eerste vier zijn bijgetekend - een gedeelte verwijderd - een deel losgeknipt en er op een andere manier bij gedrukt -
Maria zegt "De grote H betekent 'zelf Houden', maar het kan ook de H van Heyboer zijn. Het was het teken om aan te geven dat dit eigen collectie zou blijven. Alleen gebeurde dat niet. Als het wat verder terug lag in de tijd, mocht het ook wel weer verkocht worden. Tenslotte was de bedoeling van het werk om het te tonen, de mensen te leren, om ze de waarden van het leven te laten zien.
Voor Anton waren stenen erg belangrijk. Hij had in Haarlem Andre Volten ontmoet, een beeldhouwer, die gefascineerd werd door stenen. Van hem hoorde Anton dat er rolstenen waren, stenen die in kalkrotsen waren ontstaan, in zee terecht gekomen en door het water rondgeslepen. Ze waren voor hem een beeld van de ziel, die ook door de elementen rondgeslingerd werd en geslepen. De harde gedeelten bleven glad en bol, de zachtere kregen een "huid", een gerimpeld oppervlak met talloze putjes en groeven.
De eerste vier bladen zijn gedrukt met dezelfde plaat. Op de eerste twee is hij nog intact, al worden er wel al dingen afgedekt met rood.
Op het derde en vierde blad worden er stukken uit de zinkplaat geknipt, en een ander stuk (rechts boven) wordt er aan toegevoegd. Er zijn een paar latere, niet bijgetekende, drukken van deze versie, niet van de andere zes.
Er worden stukken krant op geplakt, om sommige gedeelten af te dekken.
De laatste drie etsen bestaan uit andere platen.